Sunday 30 December 2012

Testimoni diri sendiri

Salam dan selamat pagi..hari ini saya nak kongsikan pengalaman dan kebaikan SHAKLEE dr saya sendiri...

Saya telah mengambil set 3...tujuan utama saya tentu² tuk meningkatkan kualiti susu saya...tetapi tanpa saya sedar...byk lg kelebihan yg ada pada set ini selain peningkatan jumlah susu...

Sekarang bangun pagi saya sudah tak bersin² lagi..walaupun cuaca sejuk...saya mempunyai sinus sejak dibangku sekolah lagi...bagun pagi jer bersin..asal sejuk ker selsema...mkn seafood or especially belacsn lebih menjadi²...sekarang tidak lagi...

Badan saya juga terasa segar...bgn pagi senang...cukup waktu mesti terjaga sendiri walaupun tido lambat...n masih menyusukan anak kecik saya..pergi kerja happy jer...always berfikian +ve...klau tak dulu kena marah ngan bos jer..pikir nak benti kerja...kulit saya pun dah semakin halus...

Sekarang semua dah ok...saya gembira...susu banyak n berkualiti...bdan sihat..otak cergas...
Ini diakui suami saya sendiri....

Ha lg satu...yg paling best keputihan dah kurang...n hubungan intim juga mantap....

Saya dah cuba...anda bila lagi....dah cuba pasti jatuh cinta...

No comments:

Post a Comment